آهی کشدو هیچ نگفت....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان
لینک دوستان

وبتان را جهانی کنید





گفت جبران میکنم گفتم کدام را؟

عمر رفته را

قلب شکسته را

دل مرده را

برصورتم چینهایی که خورده را

حالا من هیچ

جواب این تارموهای سفید را میدهی

نگاهی به موی سرم کردو گفت چه پیر شده ای،گفتم جبران میکنی؟

آهی کشید و هیچ نگفت....

 

این روز ها خیلی ها زندگی نمیکنند...

 

فقط... ادامه میدهند!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت22:58---28 خرداد 1393
من مانده ام و یک برگه ی سفید!!!
یک دنیا حرف ناگفتنی!!!
و یک بغل دلتنگی و تنهایی . . .
درد دل من در این کاغذ جا نمی شود !!!
در این سکوت بغض آلود قطره ی کوچکی هوس سر سره بازى می کند و برگ سفیدم را به آغوش می کشد!!!
عشق تو نوشتنی نیست!!!
در برگه ام ، کنار آن قطره یک قلب کوچک می کشم و وقت تمام است برگه ها بالا .
پاسخ:در برگه ام ، کنار آن قطره یک قلب کوچک می کشم و وقت تمام است برگه ها بالا :((


atefeh
ساعت10:41---27 خرداد 1393

آنــکـﮧ عَــوَض شُــבَنَــش بَــعــیـב اَســت !

عَـــــــوَضـﮯ شُــבَنَــش حَــتـمـﮯ اَســت !!!

پاسخ:Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike


atefeh
ساعت18:59---25 خرداد 1393

خدایا بیخیال..!
میدانم گناه است،اما من عاشق این گناهم..
گناه هم آغوشی با او...
خدایا بیخیال..!
من بوی تن او را می خواهم..
زل زدن به چشمان قشنگش برایم تمام لذتهاست..!
,شیرین ترین گناه زندگی ام چشیدن لبان سرخ اوست..
ما می خواهیم با هم به جهنم تو بیاییم..
قسم به خودت که با عشق،
جهنم تو بهشت می شود برایمان...!!

پاسخ:خدایا کم آوردم:((


ترلان
ساعت1:47---24 خرداد 1393
اینجـــا بـﮧ مـَرز بـے تـَفـاوُتـے هـا رسیـבه ام

בلـَــم را בيگــر هیـــچ نمـے لرزانــב!!

בر مـَـטּ دلهـُــره….

בر مـَـטּ تـــرس….

בر مـَـטּ "احســآس مُــرבه است" !!


ایـטּ روزهـآ بــے خـیـآل خیـالـَم شـُבه ام

مـُنتظرَم בنــیـا تـَمـام شـَوב...!
پاسخ:کاش تموم شه این دنیای لعنتی اما نمیدونم منتظر کیه...نمیدونم


atefeh
ساعت19:37---22 خرداد 1393
به سلامتی اون پسری که تو خیـــابون، رفیقش گفتـــــ:اونجـــا رو نــیگا...

گفتــــ : رفیـــق تــــو کـــه مــیدونی بــــه عـ ـشـ ـقـ ـم قـــول دادم چـــشم چــرونی نـــکنم...

رفیقـــش گـــفت: اون کیـــه بـــا عشقت ؟ ؟ ؟ !


atefeh
ساعت20:31---21 خرداد 1393

دلم تنگ است برای کسی که نمی داند..
نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...


atefeh
ساعت20:29---21 خرداد 1393

تقصیر از “من” است … آن زمان که گفتی …
قول بده همیشه” کنارم” بمانی …
یادم رفت
بپرسم … ک
نار “خودت” یا” خاطره هایت”…؟!


صبارونالدو
ساعت13:34---18 خرداد 1393


مهران
ساعت17:47---17 خرداد 1393
ميدوني بزرگترين درد دنيا چيه؟ اينه كه تنها پناهت، پناهگاه ديگري باشد...
پاسخ:دقیقاااااا


شیرین عسل
ساعت10:54---17 خرداد 1393
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد،

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد،

حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد،

چه قدر دوســتت دارد !

و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد...


پاسخ:این را بفهم آدمیزاد.................


atefeh
ساعت10:19---17 خرداد 1393


تــــو زندگیت هـــر چی میخوای باش



فقط نفر ســـوم یه رابطـــه دو نـــفره نباش..


پاسخ:Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike


مهراد
ساعت19:04---16 خرداد 1393
بی نظیرررررر بودی


پاسخ:ممنون


atefeh
ساعت18:06---16 خرداد 1393



گــنـاه تــــو رفــتـن نـیستـــــ ...!

گـــنـاه تــــو ایــن اسـتــــ ؛

کــــه حــــرفـهـــایـتــــ ... ،

بــوی مـــانــدن مــــی داد... !


پاسخ:شاید هم گناه زود باوری بود.......شاید!!!!



سارا
ساعت14:33---16 خرداد 1393
هیچکس برنیمکت پارک به تنهایی نمینشیند،یایاردربراست یایادیاردرسر...

سارا
ساعت14:31---16 خرداد 1393
دیدی که چگونه دلم شکسته وتنها ماند،چگونه اشک هایم رابه جاده ای بی انتهابرده اند،دیدی که چه شد؟دست هایم بی رمق وقلبم تنها،وجودم شکست وتنهاشدم...
پاسخ:((


سارا
ساعت14:28---16 خرداد 1393
دردناک است دوستش بداری وگمان کنی دوستت دارد وحال که اویگانه هستی توباشدوتویکی ازهزاران لذت او...
پاسخ:سخته احساس پاکت رو ببازی و نتونی ثابت کنی دوستت داشته یا نه


سارا
ساعت14:25---16 خرداد 1393
گاهی دلم میگیرد،گاهی میسوزد،گاهی تنگ میشود وحتی گاهی،گاهی نه خیلی وقت هامیشکند.اصلاکاردلم دیگرازگرفتن گذشته،ازسوختن هم گذشته،ازتنگ شدن هم،گاهی ازشب هاانقدرغصه اش زیاداست که بادکرده وهرلحظه وقتش است که بترکد...
پاسخ:واقعااااا اینطوریه.............هعیی


سارا
ساعت14:21---16 خرداد 1393
برای بعضی دردهانه میتوان گریه کردنه میتوان فریادزد،برای بعضی دردها فقط میتوان گریه کردوبی صداشکست....
پاسخ:اووهوم ،فقط هر لحظه تو خودت داغون بشی ونابود اما هیشکی نفهمه چه مرگته


atefeh
ساعت12:54---16 خرداد 1393


مجنون همیشه مــ ـــــ ـــــ ــرد نیست ؛



گاهی مجنون دخترکی تنهاســ ـــت



که زمانی لیلی کسی بوده !


پاسخ:اوووهومLiiiiiiiiiiiike


atefeh
ساعت12:53---16 خرداد 1393


ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ...

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ...

"ﺍﻭ " ﻫﺴﺖ

" ﻣﻦ " ﻫﺴﺘﻢ

ﺍﻣﺎ "ﻗﺴﻤﺖ " ﻧﯿﺴﺖ


پاسخ:خیلی سخته...خیلییییییییییییییی:((


مهران
ساعت3:33---16 خرداد 1393
سخته نبودن کسی رو باور کنی

که

میتونست باشه

اما.......

نخواست
پاسخ:اووهوم........:((


مهران
ساعت3:32---16 خرداد 1393
هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی …

خیلیا بعد از خیلیا ، دیگه زندگی نکردن
پاسخ:اینکه کسی بهت بگه بدون تو نمیتونم زندگی کنم یعنی واقعااااااا نمیتونه که غرورشو شکسته بهت میگه نروووووووو....پس واقعا بعد تو فقط زنده اس ،زندگی نمیکنه


مهران
ساعت3:20---16 خرداد 1393
دیگر دلم هوای سرودن نمی کند

تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست
پاسخ:بغض تلخی بود در گلویم ....اما شکست حتی حوصله توضیح دادن هم ندارم که چرا ؟چیشد؟ برا چی؟فقط تو دلم زمزمه نبودنت را میکنم وبس


سارا
ساعت1:41---16 خرداد 1393
کاش به خودمان قول بدهیم وقتی عاشق میشویم که اماده ایم نه وقتی که تنهاییم...
پاسخ:اووهوم:(


atefeh
ساعت18:26---14 خرداد 1393


سلامتیـــــــــــه همه خوبـــا

که بــــــدشون مائیـــــ

سلامتیه همه بزرگـــــــا

که کوچیکــــشون مائیـــــــ

سلامتیه همه رفیقـــــا

که اگه قابل بدونن رفیقشـــــون ماییـــــــ


پاسخ:Liiiiiike


atefeh
ساعت18:23---14 خرداد 1393
وقتی که خوابی نیمه شب تو را نگاه می کنم

زیبائی ات را با خدا،گاه اشتباه می کنم

از شرم سرانگشت من،پیشانی ات تر می شود

بوی تنت می پیچد و،دنیا معطر می شود

حالا که خوابی نازنین ،تو را نگاه می کنم

در عشق تو می میرم و با تو گناه می کنم.
پاسخ:زیبا بود


zahra
ساعت17:55---14 خرداد 1393

لايككككككككككككك
پاسخ:♥♥♥



سارا
ساعت17:49---14 خرداد 1393
سلام شماهم وبلاگ عالی دارین..ممنونم که اومدین وبم..بازم بیاین...خوشحال میشم...
پاسخ:ممنون حتمااااا.........


mar♥jan
ساعت15:25---14 خرداد 1393
هییییییییی
پاسخ:((


mar♥jan
ساعت15:22---14 خرداد 1393
مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .
پاسخ:کافی است فقط دست رد بزنی!میروم پی زندگی ،برای آرامشت....تا بدانی چقدر محترم است این آسایشت.................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

اصلا قرار نیست کـــه سرخم بیاورم، حالا که سهم من نشدی کم بیاورم... دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم، تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم... میخواستم که چشم تو را شاعری کنم، امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم... دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل، می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم... یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟ حتی قرار بود که من ابر باشم و، باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم... کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من، اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم... ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم، باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم... حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم، عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم... خود را عوض کنم و برایت به هر طریق، از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم... بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت، یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ **فریبا عباسی**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 250
تعداد نظرات : 777
تعداد آنلاین : 2



 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه